+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Badenia Hotel Praha Recenze

Hodnocení hotelu

88%
Velmi dobré

dle 1865 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    92%
  • Čistota

    91%
  • Vybavení

    89%
  • Pohodlí

    84%
  • Poměr cena/kvalita

    86%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

jednotlivec, 26.12.2023

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Spokojenost.Personal milý a ochotný.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Badenia Hotel Praha odpověděl na tuto recenzi.
Moc si vážíme Vašeho krásného hodnocení a děkujeme za něj. Jsme rádi, že se Vám u nás v hotelu líbilo. Kateřina Lacinová - Front Office Manager

Roman Klimeš

jednotlivec, 24.12.2023

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Celkově jsem byl spokojen a pobyt se mi líbil

  • Vstřícnost personálu a ochota změnit dle možností termín navržených procedur

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10
Badenia Hotel Praha odpověděl na tuto recenzi.
Celý tým Spa&Kur Hotelu Praha Vám děkuje za krásné hodnocení a jsme moc potěšeni, že se Vám pobyt líbil. Kateřina Lacinová - Front Office Manager

Jaroslava Wollerová

jednotlivec, 22.12.2023

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Výhodná poloha hotelu, ochotný personál, velmi dobré procedury a chutné a pestré jídlo.

  • Poloha hotelu, procedury, personál.

  • Neškodil by častější úklid chodeb. Špatný by nebyl aspoň 1x denně kousek čerstvého ovoce, stačilo by jablko.

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Badenia Hotel Praha odpověděl na tuto recenzi.
Děkujeme za Vaše hezké hodnocení a také za podněty ke zlepšení. Kateřina Lacinová - Front Office Manager

Jaroslava Wollerová

jednotlivec, 16.12.2023

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Výborná poloha. Příjemný a ochotný personál, velmi dobré procedury. Dobré a pestré stravování.

  • Údržba chodníků po sněžení - problém projet s kufříkem od nádraží, ale to je vina města, ne hotelu.

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Badenia Hotel Praha odpověděl na tuto recenzi.
Děkujeme moc za krásné hodnocení. Velice si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu

Anonym

ostatní, 14.12.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Jsem moc spokojená, příště přijedu na delší pobyt.

  • krásný hotel, milý personál, čistota, bazén, sauna, chutné jídlo.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Badenia Hotel Praha odpověděl na tuto recenzi.
Mockrát Vám děkujeme za krásné hodnocení. Vaší spokojenosti si moc vážíme. Kateřina Lacinová - Front Office Manager

Anonym

dospělý pár, 12.12.2023

Pardubický kraj

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Čistota: k úklidu nemáme připomínky. Třetí den našeho pobytu jsme ale na zdi pod oknem (po odhrnutí závěsu) objevili plíseň. Na její výskyt jsme upozornili na recepci. Do konce našeho pobytu však věc nebyla řešena. Na tuto skutečnost jsme upozornili recepční při odjezdu.

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10
Badenia Hotel Praha odpověděl na tuto recenzi.
Děkujeme hodnocení a za zpětnou vazbu, je pro nás opravdu důležitá. Omlouvám se za pochybení pokojských a recepční, se kterými jsme situaci probrali. Věřím, že i přes to jste si pobyt u nás užili. Kateřina Lacinová - Front Office Manager

Jana

jednotlivec, 11.12.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Petra Víšková

dospělý pár, 11.12.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Nevyskoleny personal v restauraci,pri veceri byla na nas stul nahazena hromada priboru a ubrousku,o vse si clovek musel rici vcetne wellcome drinku...z kuchyne se ozyvali vulgarismy...

  • Pokoj,postel,balkon,bazen,sauna,okoli hotelu,

  • Nedoplnovani salatoveho bufetu(okurkovy salat,zeli a oloupana jablka jako kompot) behem veceri,nenabidnuti wellcome drinku(vino naprosto otresne),o piti jsme si museli rikat,chteli jsme si objednat za priplatek delsi masaz -neslo to a nektere druhy procedur nejdou vubec bez lekare objednat,brzo rano spustil alarm a nikdo nam nic nerekl,prazdny minibar na pokoji a vecer nemoznost si objednat piti na pokoj,masaz zad tedy spis simrani zad bez moznosti vyberu aroma oleje.Jeste,ze jsme nejeli autem ,protoze cena parkovneho je skoro jak na letisti...

Personál
4
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
10
Cena/kvalita
6
Badenia Hotel Praha odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Restauraci a situaci, které jste byli vystaveni (vulgarismy) budeme určitě řešit. Zjsitím, co se stalo a dohlédnu, aby se to neopakovalo. Ohledně procedur a balíčku, který jste si zaplatili, tak ten je pevně daný. Není možné si k masáži v balíčku "doplatit" delší masáž. Je ale možné si koupit (novou) dlouhou masáž. U masáže je určitě možnost si intenzitu domluvit s konkrétním masérem. S tím mohu teď po skončení pobytu těžko něco dělat. Náš hotel nabízí procedury, které nejsou možné bez lékařské prohlídky. Jednoduše proto, že lékař musí zhodnotit Váš zdravotní stav, aby mohli být poskytnuty. Náš hotel nemá minibar. Jsme 3* hotel, proto disponujeme "pouze" ledničkou, kam si hosté mohou uschovat zakoupené nápoje a potraviny. Parkovné máme závislé na délce pobytu. Čím déle u nás host zůstane, tím levnější cenu parkování má. Petr Červený, manažer hotelu

Jaroslav Brůna

dospělý pár, 11.12.2023

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Pobyt se nám líbil a za příjemné vystupování celého personálu velký dík.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Badenia Hotel Praha odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, velice děkueme za krásné hodnocení. Moc si toho vážíme... Petr Červený, manažer hotelu

Anonym

dospělý pár, 11.12.2023

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Strava a obsluha jídelny perfektní. Léčebné procedury rozdílné kvality podle personálu.

  • Strava a obsluha restaurace.

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Badenia Hotel Praha odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, velice děkujeme za hezké hodnocení. Moc si toho vážíme... Petr Červený, manažer hotelu

Anonym

jednotlivec, 8.12.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Lesana Záblocká

jednotlivec, 6.12.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Vše přístup personálu čistotu jídlo hodnotím na výbornou. Ráda jsem chodila plavat. Udělalo se mi dobře na duši i těle!

  • Recepční Světlaně bych dala předvánoční premie-je srdcem celého hotelu!

  • Nenašla jsem chyby

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Badenia Hotel Praha odpověděl na tuto recenzi.
Děkujeme za toto krásné hodnocení. Velice nás hřeje u srdce. Budeme se těšit na Vaší příští návštěvu... Petr Červený, manažer hotelu

Anonym

jednotlivec, 30.11.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Dana Nosovská

ostatní, 29.11.2023

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Příjemný pobyt odpovídající označení hotelu. Byly jsme se sestrou spokojeny a objednáváme opět týden v dubnu.

  • Líbily se mi lázeňské procedury. Vodní masážní postel je úžasná. Koupila jsem ji hned 3x.

  • K obědu mi chyběla zelenina. Alespoň malý zeleninový salát.

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8
Badenia Hotel Praha odpověděl na tuto recenzi.
Děkujeme moc za krásné hodnocení, velice nás to těší a těšíme se na Vás opět v dubnu... Petr Červený, Manažer hotelu

Anonym

jednotlivec, 28.11.2023

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 27.11.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Chybí mi zde bodové hodnocení za stravování. U některých pokrmů k obědu bych uvítala zeleninu (např. brambory a ryba, řízek)

  • příjemný lázeňský personál

Personál
6
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Badenia Hotel Praha odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, moc děkujeme za hodnocení a za podněty... Petr Červený, manažer hotelu

Jiřina Černá

27.11.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 27.11.2023

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Ochota pracovníků vašeho hotelu velice jsem byla spokojená s masáží kde masér opravdu využil veškerý čas který byl na proceduru určen a procedury byly opravdu vždy na určený čas

  • Vše byla jsem spokojena

  • Nemám žádné připomínky k pracovníkům a službám vašeho hotelu

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10
Badenia Hotel Praha odpověděl na tuto recenzi.
Velice děkujeme za krásné hodnocení. Jsme moc rádi, že se Vám u nás v hotelu líbilo a že jste si odpočinula. Petr Červený, manažer hotelu

Jiří Čermák

dospělý pár, 27.11.2023

Pardubický kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Jsme v hotelu Praha vždy spokojeni a rádi se vracíme.Čermák

  • Procedury,bazén a sauna.

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10
Badenia Hotel Praha odpověděl na tuto recenzi.
Velice děkujeme za krásné hodnocení. Jsme moc rádi, že se Vám u nás v hotelu líbí. Petr Červený, manažer hotelu

Stanislava Kiknavelidze

23.11.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6