+420 222 539 539
Пн - Пт: 8am – 8pm Сб - Вс: 9am – 4pm

Badenia Hotel Praha Отзывы

рейтинг отеля

88%
Очень хороший

1860 отзыва

How do we collect reviews?

  • Персонал

    92%
  • Чистота

    91%
  • Оборудование

    89%
  • Комфорт

    84%
  • Соотношение цена / качество

    86%
Показать отзывы от:
Показать отзывы на языках:
Сортировать по:
Показать:

Anonym

Пожилые пары, 12.12.2023

Pardubický kraj

  • Общий рейтинг
84 %
  • Čistota: k úklidu nemáme připomínky. Třetí den našeho pobytu jsme ale na zdi pod oknem (po odhrnutí závěsu) objevili plíseň. Na její výskyt jsme upozornili na recepci. Do konce našeho pobytu však věc nebyla řešena. Na tuto skutečnost jsme upozornili recepční při odjezdu.

Персонал
8
Services
8
Чистота
8
Комфорт
8
Value/money
10
Badenia Hotel Praha ответил на этот отзыв.
Děkujeme hodnocení a za zpětnou vazbu, je pro nás opravdu důležitá. Omlouvám se za pochybení pokojských a recepční, se kterými jsme situaci probrali. Věřím, že i přes to jste si pobyt u nás užili. Kateřina Lacinová - Front Office Manager

Jana

одинокий путешественник, 11.12.2023

Čeština

  • Общий рейтинг
92 %

(without text rating)

Персонал
6
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10

Petra Víšková

Пожилые пары, 11.12.2023

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
68 %
  • Nevyskoleny personal v restauraci,pri veceri byla na nas stul nahazena hromada priboru a ubrousku,o vse si clovek musel rici vcetne wellcome drinku...z kuchyne se ozyvali vulgarismy...

  • Pokoj,postel,balkon,bazen,sauna,okoli hotelu,

  • Nedoplnovani salatoveho bufetu(okurkovy salat,zeli a oloupana jablka jako kompot) behem veceri,nenabidnuti wellcome drinku(vino naprosto otresne),o piti jsme si museli rikat,chteli jsme si objednat za priplatek delsi masaz -neslo to a nektere druhy procedur nejdou vubec bez lekare objednat,brzo rano spustil alarm a nikdo nam nic nerekl,prazdny minibar na pokoji a vecer nemoznost si objednat piti na pokoj,masaz zad tedy spis simrani zad bez moznosti vyberu aroma oleje.Jeste,ze jsme nejeli autem ,protoze cena parkovneho je skoro jak na letisti...

Персонал
4
Services
6
Чистота
8
Комфорт
10
Value/money
6
Badenia Hotel Praha ответил на этот отзыв.
Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Restauraci a situaci, které jste byli vystaveni (vulgarismy) budeme určitě řešit. Zjsitím, co se stalo a dohlédnu, aby se to neopakovalo. Ohledně procedur a balíčku, který jste si zaplatili, tak ten je pevně daný. Není možné si k masáži v balíčku "doplatit" delší masáž. Je ale možné si koupit (novou) dlouhou masáž. U masáže je určitě možnost si intenzitu domluvit s konkrétním masérem. S tím mohu teď po skončení pobytu těžko něco dělat. Náš hotel nabízí procedury, které nejsou možné bez lékařské prohlídky. Jednoduše proto, že lékař musí zhodnotit Váš zdravotní stav, aby mohli být poskytnuty. Náš hotel nemá minibar. Jsme 3* hotel, proto disponujeme "pouze" ledničkou, kam si hosté mohou uschovat zakoupené nápoje a potraviny. Parkovné máme závislé na délce pobytu. Čím déle u nás host zůstane, tím levnější cenu parkování má. Petr Červený, manažer hotelu

Jaroslav Brůna

Пожилые пары, 11.12.2023

Plzeňský kraj

  • Общий рейтинг
100 %
  • Pobyt se nám líbil a za příjemné vystupování celého personálu velký dík.

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10
Badenia Hotel Praha ответил на этот отзыв.
Dobrý den, velice děkueme za krásné hodnocení. Moc si toho vážíme... Petr Červený, manažer hotelu

Anonym

Пожилые пары, 11.12.2023

Středočeský kraj

  • Общий рейтинг
80 %
  • Strava a obsluha jídelny perfektní. Léčebné procedury rozdílné kvality podle personálu.

  • Strava a obsluha restaurace.

Персонал
8
Services
8
Чистота
8
Комфорт
8
Value/money
8
Badenia Hotel Praha ответил на этот отзыв.
Dobrý den, velice děkujeme za hezké hodnocení. Moc si toho vážíme... Petr Červený, manažer hotelu

Anonym

одинокий путешественник, 8.12.2023

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
96 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
8
Value/money
10

Lesana Záblocká

одинокий путешественник, 6.12.2023

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
100 %
  • Vše přístup personálu čistotu jídlo hodnotím na výbornou. Ráda jsem chodila plavat. Udělalo se mi dobře na duši i těle!

  • Recepční Světlaně bych dala předvánoční premie-je srdcem celého hotelu!

  • Nenašla jsem chyby

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10
Badenia Hotel Praha ответил на этот отзыв.
Děkujeme za toto krásné hodnocení. Velice nás hřeje u srdce. Budeme se těšit na Vaší příští návštěvu... Petr Červený, manažer hotelu

Anonym

одинокий путешественник, 30.11.2023

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
100 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10

Dana Nosovská

Другая группа, 29.11.2023

Středočeský kraj

  • Общий рейтинг
88 %
  • Příjemný pobyt odpovídající označení hotelu. Byly jsme se sestrou spokojeny a objednáváme opět týden v dubnu.

  • Líbily se mi lázeňské procedury. Vodní masážní postel je úžasná. Koupila jsem ji hned 3x.

  • K obědu mi chyběla zelenina. Alespoň malý zeleninový salát.

Персонал
10
Services
8
Чистота
8
Комфорт
10
Value/money
8
Badenia Hotel Praha ответил на этот отзыв.
Děkujeme moc za krásné hodnocení, velice nás to těší a těšíme se na Vás opět v dubnu... Petr Červený, Manažer hotelu

Anonym

одинокий путешественник, 28.11.2023

Plzeňský kraj

  • Общий рейтинг
100 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10

Anonym

одинокий путешественник, 27.11.2023

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
80 %
  • Chybí mi zde bodové hodnocení za stravování. U některých pokrmů k obědu bych uvítala zeleninu (např. brambory a ryba, řízek)

  • příjemný lázeňský personál

Персонал
6
Services
8
Чистота
10
Комфорт
8
Value/money
8
Badenia Hotel Praha ответил на этот отзыв.
Dobrý den, moc děkujeme za hodnocení a za podněty... Petr Červený, manažer hotelu

Jiřina Černá

27.11.2023

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
84 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
10
Чистота
8
Комфорт
6
Value/money
8

Anonym

одинокий путешественник, 27.11.2023

Moravskoslezský kraj

  • Общий рейтинг
96 %
  • Ochota pracovníků vašeho hotelu velice jsem byla spokojená s masáží kde masér opravdu využil veškerý čas který byl na proceduru určen a procedury byly opravdu vždy na určený čas

  • Vše byla jsem spokojena

  • Nemám žádné připomínky k pracovníkům a službám vašeho hotelu

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
8
Value/money
10
Badenia Hotel Praha ответил на этот отзыв.
Velice děkujeme za krásné hodnocení. Jsme moc rádi, že se Vám u nás v hotelu líbilo a že jste si odpočinula. Petr Červený, manažer hotelu

Jiří Čermák

Пожилые пары, 27.11.2023

Pardubický kraj

  • Общий рейтинг
92 %
  • Jsme v hotelu Praha vždy spokojeni a rádi se vracíme.Čermák

  • Procedury,bazén a sauna.

Персонал
8
Services
10
Чистота
10
Комфорт
8
Value/money
10
Badenia Hotel Praha ответил на этот отзыв.
Velice děkujeme za krásné hodnocení. Jsme moc rádi, že se Vám u nás v hotelu líbí. Petr Červený, manažer hotelu

Stanislava Kiknavelidze

23.11.2023

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
84 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
10
Чистота
8
Комфорт
8
Value/money
6

Klára Kinzlová

одинокий путешественник, 20.11.2023

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
100 %
  • Masáž lávovými kameny - p. Vše.Švarc - vřele doporučuji.

  • Vše.

  • Nemohu uvést.

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10
Badenia Hotel Praha ответил на этот отзыв.
Děkujeme za krásné hodnocení. Jsme velice rádi, že se vám pobyt v našem hotelu líbil. Petr Červený, manažer hotelu

Michaela Pajbachová

одинокий путешественник, 20.11.2023

Středočeský kraj

  • Общий рейтинг
88 %
  • Veškerý personál (recepce, restaurace, procedury...) velmi příjemný a vstřícný, typ kuchyně i kvalita jídla vynikající, umístění hotelu zaručuje klid a zároveň dostupnost lázeňského centra...

  • Je mi líto, ale za dostatečný nepovažuji úklid, i když chápu, že je to možná způsobeno nedostatkem personálu či úspornými opatřeními: nebyl stírán prach, luxováno bylo snad 1x, 17. 11. nebyly vůbec vyneseny odpadkové koše. Pozn. k topení: zapínáno bylo ve fázích, takže se i stalo, že jsem šla na proceduru v mokrém županu (nestihl uschnout po bazénu). Bazén je maličký , nezaplavete si...

Персонал
10
Services
10
Чистота
6
Комфорт
8
Value/money
10
Badenia Hotel Praha ответил на этот отзыв.
Děkujeme za hodnocení a také za zpětnou vazbu. K úklidu... Náš hotel má interní ekologický program Join Pure Stay (JoinPureStay.com). Součástí tohoto programu je též bod, kterým jsme omezili úklid během pobytu na 1x za tři dny. O tomto opatření by měli být hosté informováni na recepci, dále je zmíněno na visačce na dveře na pokoji s informací, jakým způsobem je možné požádat o častější úklid. Je nám líto a beru to jako chybu hotelu, že jste o tomto nebyla informována. I tak ale z hodnocení cítím, že byl pobyt pro Vás příjemný a odpočinula jste si. Za to jsem velice rád. Petr Červený, manažer hotelu

Jana

Другая группа, 20.11.2023

Čeština

  • Общий рейтинг
100 %
  • PŘÍJEMNÝ , MILÝ, OCHOTNÝ PERSONÁL

  • NENÍ NIC CO BY SE NÁM NELÍBILO

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10
Badenia Hotel Praha ответил на этот отзыв.
Děkujeme moc za krásné hodnocení, Petr Červený, manažer hotelu

Anonym

одинокий путешественник, 20.11.2023

Ústecký kraj

  • Общий рейтинг
88 %
  • Vše bylo skvělé mohu jen doporučit

Персонал
10
Services
8
Чистота
10
Комфорт
8
Value/money
8
Badenia Hotel Praha ответил на этот отзыв.
Děkujeme za krásné hodnocení. Petr Červený, manažer hotelu

Miloslav Gregor

одинокий путешественник, 19.11.2023

Ústecký kraj

  • Общий рейтинг
88 %
  • Hotel neprovozuje vlastní restauraci alespoň do 21:00, nebo neprovozuje večerní bar (nápojově: na 1 kávu, 1 malé pivo), … musí se vyjít mimo do blízkých restauračních služeb.

  • Okolí, krásné parky na vycházky, možnost poznávacích vlastních akcí: město, město Cheb, Soos

  • … 1 den počasí ?, ale to v objednávce nebylo…, takže v poho

Персонал
8
Services
8
Чистота
8
Комфорт
10
Value/money
10
Badenia Hotel Praha ответил на этот отзыв.
Děkujeme za hezké hodnocení, velice si ho vážíme... Jen aby informace o restauraci nevyzněla špatně... Naše restaurace není otevřena pro lidi mimo hotel. Naši hosté mohou restauraci využít. Dát si kávu i pivko. Není v tom nejmenší problém. Petr Červený, manažer hotelu