Badenia Hotel Praha Отзывы
-
Персонал
92% -
Чистота
91% -
Оборудование
89% -
Комфорт
84% -
Соотношение цена / качество
86%
Показать отзывы от:
Показать отзывы на языках:
Jana Staňková
одинокий путешественник, 21.10.2018
Čeština
(without text rating)
Anonym
Пожилые пары, 15.1.2014
Jihomoravský kraj
pokud již musíte kritizovat tak se nestyďte a příště se podepište, pokud Vás mohu požádat, prosím o konkrétní body, které se vám nezdály. Zašlete mi je prosím na [email protected]
Velmi rád si na Vás s každým spokojeným odjíždějícím hostem vzpomenu. Jen pro upozornění a doplnění vědomostí, jedno hvězdičkový hotel neexistuje.
Přeji krásného Valentýna.
s pozdravem
Jan Tiekala-vedoucí recepce
Jiří Wasserbauer
Молодая пара, 31.3.2014
Čeština
mrzí mě Vaše hodnocení. Škoda, že jste při odjezdu z hotelu nic takového neuváděli, pouze jste nám oznámili, že z rodinných důvodů odjíždíte.
Kdybych tušil, že máte nějaký problém s pobytem pokusil bych se s tím něco udělat již zde na místě.
s pozdravem
Jan Tiekala-vedoucí recepce
Milan Bělohlávek
Пожилые пары, 10.5.2011
Čeština
jste se bohužel nezmínili. Všem nám bude jednou 70 let a budeme si přát, aby se zastavil čas.
Anonym
Пожилые пары, 24.7.2023
Pardubický kraj
Eva Davidová
одинокий путешественник, 17.7.2022
Hl.m.Praha
Jedinou komunikaci od SPA.cz máme z 15.07.2022, kde nám potvrzují 100% stornopoplatek za NEDOJEZD na pobyt.
Pokoj jsme Vám do poslední chvíle drželi připravený a zůstal nám poté co jste nepřijela prázdný.
Informaci o nemoci Vaší dcery jsem si poprvé přečetl až tady v recenzi.
Náš hotel je v případech zdravotních komplikací k hostům velice vstřícný, ale je potřeba komunikovat.
V tomto případě je mi líto, ale hotel bude na stornopoplatku trvat. Děkuji za pochopení. S pozdravem, Petr Červený, manažer hotelu
Bohumila Sahajdáková
одинокий путешественник, 23.2.2011
Čeština
Dva body z deseti ve všech kategoriích je známka velké nespokojenosti,
rádi bychom věděli, co pro Vás můžeme udělat příště lépe. Děkujeme Vám
a přejeme pohodové jaro.
Eva Mašitová
Пожилые пары, 29.11.2010
Čeština
Iveta Štěpánková
Группы друзей, 16.5.2010
Čeština
Dana Léblová
одинокий путешественник, 16.11.2015
Čeština
s pozdravem Jan Tiekala-ředitel Spa & Kur Hotelu Praha
Irena Čermáková
Семья со взрослыми детьми, 27.11.2017
Středočeský kraj
Jaroslava Koutská
одинокий путешественник, 3.10.2016
Čeština
Zdeňka Kunešová
Группы друзей, 23.11.2010
Čeština
velice mě mrzí, že jste s našimi službami nebyla spokojena. Nedomnívám se však, že by pobyty u nás byly nevhodné pro mladé lidi. Vzhledem k tomu, že Františkovy Lázně jsou lázeňským městem a Fortuna Lázeňský dům Praha lázeňským domem (nikoli wellness hotelem, taktéž Vámi zakoupený pobyt není a nebyl označen jako "wellnes" balíček), je nicméně třeba počítat s tím, že celá řada lázeňských hostů bude vyššího věku. My se snažíme vyhovět oběma skupinám hostů, týká se to i Vámi zmiňovaného tanečního večera.
Délka všech procedur, pokud není uvedeno jinak, je 15 minut. Tato informace je mimo jiné na našich webových stránkách, které samozřejmě doporučujeme navštívit před příjezdem, je zde i celá řada jiných užitečných informací.
Fango zábal je směsí rašeliny a parafínu, nejedná se o „bahno“. Fólií je plát fanga pouze podložen, na tělo se přikládá strana bez ní, aby mohly účinky slatiny prostoupit na pokožku. Fólií je podložena opačná strana, a to pro zachování správné teploty.
Voda v bazénu je upravována přesně podle přísných hygienických norem, jejichž dodržování je ze strany státních úřadů často a pečlivě kontrolováno. Veškeré chemické hodnoty včetně obsahu chlóru tedy musí odpovídat regulím pro daný typ bazénu.
Není pravda, že by byli někteří hosté přednější. Jen mají někteří častí hosté rezervovaný konkrétní pokoj již 1 rok dopředu, což omezuje dostupné pokoje. Stejně tak nemáme tolik pokojů, kde by bylo možno ubytovat tři dospělé osoby, což výběr dále limituje. Zároveň je část pokojů na každém poschodí pouze jednolůžková. Pokud tedy zohledníme všechna 3 omezení, může se stát, že nebude možné přidělit pokoje v bezprostřední blízkosti. Ve Vašem případě tak bohužel bylo nutné 2 osoby ubytovat o 1 poschodí níže.
Parkování není zahrnuto v ceně pobytu a nikde takovou informaci neuvádíme.
Za opadanou omítku na druhém poschodí se velice omlouváme. Je důsledkem havárie, která se udála před Vaším pobytem a jejíž následky až do uzavření pojistného případu pojišťovnou nemůžeme odstranit.
Všeobecně vzato je nejlépe se na nás s jakýmkoli přáním či stížností obrátit již v průběhu pobytu.
S pozdravem z Františkových Lázní
Martin Pišvejc
Vedoucí recepce
Fortuna Lázeňský dům Praha
Markéta Snížková
Молодая пара, 29.10.2013
Čeština
děkuji za hodnocení. Snad jen krátce k všem těm bodům obžaloby. Hotel je sice starší, ale naprosto čistý a uklizený, vybavení pokojů odpovídá naprosto standardům 3 hvězd. Je na něm naprosto vše co je potřeba včetně televize, telefonu a ledničky. Za "nemanželskou" postel se omlouváme, ale předpokládám, že 2 mladí lidé se 2 noci vyspí kdekoliv ;-) Masáž trvá 15 minut, je to napsáno v ceníku i ve všech popiscích, není problém doobjednat si masáž 30 i 50 minutovou. Do bazénu se vstupuje pouze s koupací čepicí, ta koupací čepice se na recepci prodává za 10 ČESKÝCH KORUN :-) Naši kuchyni si chválí 99 % hostů, ale rozumím tomu. Máme říjen, zataženo, špatná nálada, tak půjdu a napíšu hnusnou a nepravdivou recenzi. Za celý pobyt jsem od Vás neslyšel jedinou výtku ani námitku a pak takové očerňování.
Přeji hezký zbytek dne
Jan Tiekala-vedoucí recepce
IVANA STANKOVA
Пожилые пары, 23.10.2012
Čeština
Anonym
Пожилые пары, 7.1.2019
Pardubický kraj
Jozef Králik
одинокий путешественник, 7.12.2015
Čeština
Helena Vondráčková
Другая группа, 31.5.2011
Čeština
Pokud Vaše jídlo nebylo dost teplé, měly jste to řešit okamžitě s obsluhou, bylo by Vám přineseno jiné. Vedení lázeňského domu se na toto nadále zaměří. Děkujeme Vám za Vaši recenzi a jsme s pozdravem
Anonym
Пожилые пары, 9.8.2010
Čeština
(without text rating)
Mgr. Jana Husárová
одинокий путешественник, 24.3.2024
Plzeňský kraj