+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Badenia Hotel Praha Bewertungen

Hotelbewertung

88%
Sehr gut

von 1863 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    92%
  • Sauberkeit

    91%
  • Ausstattung

    89%
  • Komfort

    84%
  • Preis-Leistungverhältnis

    86%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Jana Staňková

Einzelreisender, 21.10.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
0 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
0
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
0
Komfort
0
Wert/Geld
0

Anonym

Älteres Paar, 15.1.2014

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
10 %
  • Hrozný hotel na venek prezentující se označením 3*. Ve skutečnosti úroveň hotelu, personálu a služeb 1*.

  • NIC!!!

  • Hrozný hotel na venek prezentující se označením ***. Ve skutečnosti úroveň hotelu, personálu a služeb *.

Persönlich
1
Dienstleistungen
1
Sauberkeit
1
Komfort
1
Wert/Geld
1
Badenia Hotel Praha hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený anonyme,
pokud již musíte kritizovat tak se nestyďte a příště se podepište, pokud Vás mohu požádat, prosím o konkrétní body, které se vám nezdály. Zašlete mi je prosím na [email protected]

Velmi rád si na Vás s každým spokojeným odjíždějícím hostem vzpomenu. Jen pro upozornění a doplnění vědomostí, jedno hvězdičkový hotel neexistuje.

Přeji krásného Valentýna.

s pozdravem
Jan Tiekala-vedoucí recepce

Jiří Wasserbauer

Junges Paar, 31.3.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
12 %
  • Absolutně nevhodný pobyt nazvaný jako "pro zamilované"- termíny v balíčku absolutně nevhodně zvolené, nebyl dány k výběru, katastrofální jídlo s žaludečními problémy, poprvé v životě jsme z dovolené odjeli hned den nástupu na dovolenou.

  • nic

Persönlich
2
Dienstleistungen
1
Sauberkeit
1
Komfort
1
Wert/Geld
1
Badenia Hotel Praha hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

mrzí mě Vaše hodnocení. Škoda, že jste při odjezdu z hotelu nic takového neuváděli, pouze jste nám oznámili, že z rodinných důvodů odjíždíte.

Kdybych tušil, že máte nějaký problém s pobytem pokusil bych se s tím něco udělat již zde na místě.

s pozdravem

Jan Tiekala-vedoucí recepce

Milan Bělohlávek

Älteres Paar, 10.5.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
18 %
  • V Hotelu Praha se zastavil čas koncem 80.let minulého století co se týče vybavenosti hotelu a poskytovaných služeb.Procedury již dávno neodpovídají Welnes programům v jiných renomovaných hotelích.Proto zde byla klientela převážně lidí nad 70.let.Hotel nebídl pro mladší lidi nic zajímavého.Avízované stravování formou švédských stolů neodpovídalo standartu v těchto ubytovacích zařízení.Celkový dojem záporný a po apsolvování několik málo procedur jsme odjeli o den dříve,než jsme měli zaplacen pobyt.Vedení hotelu by se mělo zamyslet nad vedením a poskytovanými službami v rámci lázeňských balíčků,nelze nabízet stále to samé co bylo úspěšné v minulém století.

Persönlich
2
Dienstleistungen
1
Sauberkeit
2
Komfort
0
Wert/Geld
2
Badenia Hotel Praha hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený pane Bělohlávku, velice nás mrzí Vaše nespokojenost v našem Lázeňském domě, bylo by však vhodné, kdyby jste se zamyslel nad rozdílem mezi renomovaným welnes hotelem a lázeňským domem. Snídaně formou rautu odpovídá standardu 3*. Jsme lázeňský dům, který nabízí hostům všech věkových kategorií možnost si odpočinout v dnešní uspěchané době. Při odjezdu jste uvedli, že odjíždíte předčasně z rodinných důvodů o své nespokojenosti se službami
jste se bohužel nezmínili. Všem nám bude jednou 70 let a budeme si přát, aby se zastavil čas.

Anonym

Älteres Paar, 24.7.2023

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
20 %
  • Dobré jídlo, i když u snídaně malá nabídka. Malý pokoj s malinkatým sprchovým koutem,který byl při příjezdu špatně uklizený, byla tam plíseň, prach.

  • Večeře chutné

  • Plíseň v koupelně, malý pokoj. Nepoměr cena - kvalita

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
2

Eva Davidová

Einzelreisender, 17.7.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
20 %
  • Bohužel mě byl pobyt 100% stornovan ze strany hotelu bez nahrady. Měla jsem nemocnou dceru a nemohla jsem nastoupit. A ani poslat dříve žádné potvrzení z nemocnice. Bylo mě řečeno, že mám čekat na vyjádření hotelu. Takže smůla. Nějak to neřešili. Zrušili a nic.

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
2
Badenia Hotel Praha hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den paní Davidová, pobyt Vám nebyl stornován. Na pobyt jste nepřijela a ani jste nesdělila důvod.

Jedinou komunikaci od SPA.cz máme z 15.07.2022, kde nám potvrzují 100% stornopoplatek za NEDOJEZD na pobyt.

Pokoj jsme Vám do poslední chvíle drželi připravený a zůstal nám poté co jste nepřijela prázdný.

Informaci o nemoci Vaší dcery jsem si poprvé přečetl až tady v recenzi.

Náš hotel je v případech zdravotních komplikací k hostům velice vstřícný, ale je potřeba komunikovat.

V tomto případě je mi líto, ale hotel bude na stornopoplatku trvat. Děkuji za pochopení. S pozdravem, Petr Červený, manažer hotelu

Bohumila Sahajdáková

Einzelreisender, 23.2.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
20 %
  • velice spokojená

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
2
Badenia Hotel Praha hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den paní Sahajdáková, velice nás těší, že jste byla v našem domě spokojená, jen nás mrzí, že Vaše bodové ohodnocení tomu neodpovídá.
Dva body z deseti ve všech kategoriích je známka velké nespokojenosti,
rádi bychom věděli, co pro Vás můžeme udělat příště lépe. Děkujeme Vám
a přejeme pohodové jaro.

Eva Mašitová

Älteres Paar, 29.11.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
24 %
  • lázeňské procedury= pásová výroba, žádný pocit relaxace, vše, jak na běžícím páse, během 2 hodin jste měl za sebou všechny procedury, které by měly být rozloženy do 3 dnů. V nabídce to byl "Víkendový pobyt", kde jste si mohl vybrat několik procedur. Ve finále jste si nemohl vybrat nic, vše Vám bylo předem nalajnováno. Úroveň jídla= závodní kuchyně.

Persönlich
3
Dienstleistungen
1
Sauberkeit
4
Komfort
2
Wert/Geld
2

Iveta Štěpánková

Gruppe von Freunden, 16.5.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
24 %
  • Jsem obecně zklamaná z nabízejících služeb hotelu.Personál byl neprofesionální a neochotný.Nebyl nám ani vysvětlen návštěvní provoz hotelu.Po příjezdu jsme zjistily,k naší smůle,že jsme každá ubytována někde jinde.Po vznesení dotazu,zda by bylo možné naše pokoje nějak sloučit,abychom mohli být pohromadě,bylo mi vedením hotelu odpovězeno,cituji-"Jste jak malé děti,co se na pískovišti hádají o bábovičky." Co se týče procedur,žádné milé překvapení se nekonalo,ba naopak.Procedury byly konané neprofesionálně,odbytě a měla jsem pocit,že spíše terapeutky otravuji svou,podotýkám již zaplacenou procedurou!Při srovnání např. s thajskou masáží zad (která trvá min. 30 minut) s provedenou procedurou stejné části těla v těchto lázních (která trvá max. 15 minut) jsem nabyla dojmu,že se hraje spíše o čas než o kvalitu.A to nemluvím o časovém sestavení procedur,kdy první po obědová procedura začínala hned po posledním pozřeném soustu.Nakonec bych chtěla poukázat na skutečnost,že ač jsme byly v českých lázních,tak jak je u nás v ČR běžné,Němci mají mnohem lepší zákaznický servis než pouhý prostý čecháček!

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
2
Komfort
3
Wert/Geld
3

Dana Léblová

Einzelreisender, 16.11.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
28 %
  • Temto pobyt byl omyl. Něco tak hrozného jsem neviděla. Nechápu jak může mít hotel 3 hvězdičky !!!!!!!!

  • Uroveň hotelu PRAHA - katastrofální !!!!! Jen za trest !!!!

Persönlich
7
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
1
Komfort
1
Wert/Geld
1
Badenia Hotel Praha hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den paní Léblová, bohužel nejsem schopný reagovat na kritiku, když v ní není zmíněna jediná konkrétní věc, která se Vám nelíbila, ale v porovnání s ostatním recenzemi je samozřejmě vidět, že se nikdy nemůžete zalíbil všem. Doporučuji jen pro příští pobyty, pokud máte nějaký problém stačí se obrátit na recepci, rádi Vám vyjdeme vstříc, pokud tedy budeme vědět co Vám vadí.
s pozdravem Jan Tiekala-ředitel Spa & Kur Hotelu Praha

Irena Čermáková

Familie mit älteren Kindern, 27.11.2017

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
32 %
  • Perfektní bezbariérový přístup, pěkný bazén se saunou a všechny procedury dostupné v županu - moc příjemné.

  • Krásný zmodernizovaný hotel s velmi špatnou kuchyní a s naprosto nevyhovujícím personálem. Neprofesionální úklid způsobuje rychlé chátrání skvěle zrekonstruovaných prostor! Špinavé koberce s chlupy, zašlé čalounění, neuklizená koupelna a všudypřítomný prach. Bazén s chladnou vodou...

Persönlich
3
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
2
Komfort
5
Wert/Geld
1

Jaroslava Koutská

Einzelreisender, 3.10.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
32 %
  • hezký podkrovní pokoj

  • senzor požáru umístěn nad postelemi, blikal a špatně se usínalo. kovové židle na chodbách, studené neútulné. jídlo přesolené, nechutné. personál nestíhal.

Persönlich
1
Dienstleistungen
1
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
2

Zdeňka Kunešová

Gruppe von Freunden, 23.11.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
32 %
  • Nevhodné pro mladé lidi. Délka a kvalita procedur je na úrovni poukazu na křížek. Proto nechápu proč hotel nabízí wellness program, kdy si jedou lidi na víkend užít relaxace a dostane se jim pouze 12 minutová masáž zad, komandování při parafínovém zábalu rukou, fango zábal (bahno v igelitu) na 15 min do zapraného prostěradla - vstát a pryč, to samé při perličkové koupeli 15 minut a konec, koupání v přechlorovaném bazénu pouze v koupací čepici, nevhodné poznámky obsluhy restaurace, večeře = výběr ze dvou nemocničních jídel, neschopnost zařídit pro dvě skupiny lidí pokoje u sebe ( a to i v případě, že jsme měli zaplacenou plnou cenu půl roku předem ) z důvodu, že někteří hosté jsou přece přednější, placené parkování hotelových hostů, dalším překvapením je i slibovaný taneční večer, kdy si užila pouze generace nad 60let. A jestli bych chtěla být opravdu náročná tak by mi vadila i opadaná omítka na stropě ve druhém patře.

Persönlich
1
Dienstleistungen
1
Sauberkeit
8
Komfort
3
Wert/Geld
3
Badenia Hotel Praha hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Kunešová,

velice mě mrzí, že jste s našimi službami nebyla spokojena. Nedomnívám se však, že by pobyty u nás byly nevhodné pro mladé lidi. Vzhledem k tomu, že Františkovy Lázně jsou lázeňským městem a Fortuna Lázeňský dům Praha lázeňským domem (nikoli wellness hotelem, taktéž Vámi zakoupený pobyt není a nebyl označen jako "wellnes" balíček), je nicméně třeba počítat s tím, že celá řada lázeňských hostů bude vyššího věku. My se snažíme vyhovět oběma skupinám hostů, týká se to i Vámi zmiňovaného tanečního večera.

Délka všech procedur, pokud není uvedeno jinak, je 15 minut. Tato informace je mimo jiné na našich webových stránkách, které samozřejmě doporučujeme navštívit před příjezdem, je zde i celá řada jiných užitečných informací.

Fango zábal je směsí rašeliny a parafínu, nejedná se o „bahno“. Fólií je plát fanga pouze podložen, na tělo se přikládá strana bez ní, aby mohly účinky slatiny prostoupit na pokožku. Fólií je podložena opačná strana, a to pro zachování správné teploty.

Voda v bazénu je upravována přesně podle přísných hygienických norem, jejichž dodržování je ze strany státních úřadů často a pečlivě kontrolováno. Veškeré chemické hodnoty včetně obsahu chlóru tedy musí odpovídat regulím pro daný typ bazénu.

Není pravda, že by byli někteří hosté přednější. Jen mají někteří častí hosté rezervovaný konkrétní pokoj již 1 rok dopředu, což omezuje dostupné pokoje. Stejně tak nemáme tolik pokojů, kde by bylo možno ubytovat tři dospělé osoby, což výběr dále limituje. Zároveň je část pokojů na každém poschodí pouze jednolůžková. Pokud tedy zohledníme všechna 3 omezení, může se stát, že nebude možné přidělit pokoje v bezprostřední blízkosti. Ve Vašem případě tak bohužel bylo nutné 2 osoby ubytovat o 1 poschodí níže.

Parkování není zahrnuto v ceně pobytu a nikde takovou informaci neuvádíme.

Za opadanou omítku na druhém poschodí se velice omlouváme. Je důsledkem havárie, která se udála před Vaším pobytem a jejíž následky až do uzavření pojistného případu pojišťovnou nemůžeme odstranit.

Všeobecně vzato je nejlépe se na nás s jakýmkoli přáním či stížností obrátit již v průběhu pobytu.

S pozdravem z Františkových Lázní

Martin Pišvejc
Vedoucí recepce
Fortuna Lázeňský dům Praha

Markéta Snížková

Junges Paar, 29.10.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
36 %
  • Hotel na mě působil trochu zaostale. Pokoj, na němž jsme byli ubytovaní, spíše připomínal ubytovnu nebo kolej. Předem jsme si rezervovali prostřednictvím spa.cz manželskou postel a pak jsme dostali pokoj se dvěma postelemi, které k sobě nešly srazit. Když jsme panu recepčnímu řekli, že jsme měli objednaný pokoj s manželskou postelí, odpověděl nám, že už bohužel žádný jiný pokoj nemají volný. Co se týká procedur - vybrali jsme si klasickou masáž, kterou jsme si předvybrali a byla v ceně našeho voucheru - trvala jen 15 minut. Celkově jsem měla dojem, že hotel šetřil, na čem to jen šlo - včetně jídla, které spíše připomínalo jídelnovou až nemocniční stravu a to mne dost zklamalo. Do bazénu se smělo pouze s koupací čepicí, kterou jsem samozřejmě neměla, musela bych si jí dokoupit - takže nic moc, ani jsme to nevyzkoušeli. Za jediné plus na našem zájezdu považuji krásné okolí. Bohužel, co se týká hotelu a jeho služeb, nic pozitivního mne nenapadá.

Persönlich
4
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
1
Badenia Hotel Praha hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

děkuji za hodnocení. Snad jen krátce k všem těm bodům obžaloby. Hotel je sice starší, ale naprosto čistý a uklizený, vybavení pokojů odpovídá naprosto standardům 3 hvězd. Je na něm naprosto vše co je potřeba včetně televize, telefonu a ledničky. Za "nemanželskou" postel se omlouváme, ale předpokládám, že 2 mladí lidé se 2 noci vyspí kdekoliv ;-) Masáž trvá 15 minut, je to napsáno v ceníku i ve všech popiscích, není problém doobjednat si masáž 30 i 50 minutovou. Do bazénu se vstupuje pouze s koupací čepicí, ta koupací čepice se na recepci prodává za 10 ČESKÝCH KORUN :-) Naši kuchyni si chválí 99 % hostů, ale rozumím tomu. Máme říjen, zataženo, špatná nálada, tak půjdu a napíšu hnusnou a nepravdivou recenzi. Za celý pobyt jsem od Vás neslyšel jedinou výtku ani námitku a pak takové očerňování.

Přeji hezký zbytek dne

Jan Tiekala-vedoucí recepce

IVANA STANKOVA

Älteres Paar, 23.10.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
36 %
  • Dojem z pobytu máme rozporuplný. Velmi kladně hodnotíme zdravotnický personál,plnohodnotné procedury,kvalitně prováděné k kontrastu s otřesným jídlem, co do nabídky i provedení. Podobně je to i s vybavením hotelu:pěkný kvalitní nábytek,pohodlná lůžka,ale ošuntělá koupelna,špinavé záclony,oprýskaná okna...Velká škoda.

  • výborné kvalitní procedůry odborně zdatný zdravotnický personál pohodlná lůžka umístění hotelu

  • skladba snídaní,nekvaktní potraviny nabídka i provedení večeří ošuntělé prostředí hotelu nepříliš kvalitní úklid pokoje

Persönlich
5
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
3
Komfort
3
Wert/Geld
3

Anonym

Älteres Paar, 7.1.2019

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
38 %
  • Příjemné procedury, bazén a sauna. Personál na recepci, u procedur.

  • Příšerné jídlo, obsluha v jídelně, neumyté nádobí, malý výběr z jídla. Kvalita jídla jak ze závodní jídelny. Nic moderního např. kdyby tam byl vegetarián, tak se ani nenají.

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
3
Komfort
3
Wert/Geld
3

Jozef Králik

Einzelreisender, 7.12.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
38 %
  • V r.2009 jsme po pobytu v tomto hotelu odcházeli velmi spokojeni, nyní to rozhodně říct nemůžeme. Více v "líbilo - nelíbilo".

  • - procedury, jejich provedení, celková organizace, ochota personálu - přístup MUDr. Z. Rajserové, výborná komunikace - strava chutná, v podstatě kvalitní - volně přístupný bazén s protiproudem

  • - ubytování; možná v nejhorším pokoji v hotelu. Pochopil bych, pokud by hotel byl plně obsazen, ale ten byl mým odhadem pouze na cca 20 až 30 procent. Volné kvalitnější pokoje asi čekaly na víkendovou akci (viz níže). Dvě postele (bez výhrad), k tomu dvě položidle nebo něco jako polokřesla. v kterých šlo vydržet tak půldruhé minuty. Při špatném počasí (jaké nás bohužel postihlo) trávit čas v posteli i po kvalitních procedurách nic příjemného - úklid: naposledy v úterý, potom ani vysypání koše. Pokud bychom házeli ručníky na výměnu podle návodu na zdi do sprchy nebo na podlahu, večer bychom je zvedali zpátky - TV programy: do středy ČT1 a Nova kvalitní, ČT 2 mizerně a 10 německých v kvalitě. Od čtvrtka ČT2 zmizela, ČT1 mizerně, pouze Nova v kvalitě. Na dotaz v recepci ve čtvrtek odpověď, byl objednán technik, do soboty asi nedorazil. Velká televize s asi více kvalitními programy ze společenské místnosti někdy ve středu zmizela - skokové zdražení nápojů z neděle na pondělí, např. pivo Plzeň z 35 na 50 Kč - od středy bylo vše podřízeno přípravě na víkendovou akci pro zaměstnance majitele hotelu (tak jsem to pochopil). Aby toho nebylo málo, poslední noc nám zpestřil pravidelným houkáním alarm auta, asi jednoho z víkendové akce. Je politováníhodné, že platící klient (z kterého profituje majitel i hotel) byl upozaděn za zábavní akci firmy. Určitě bylo možné nějaké vhodné řešení, ale ani pokus se nekonal.

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
3
Komfort
1
Wert/Geld
5

Helena Vondráčková

andere Gruppe, 31.5.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
38 %
  • Byly jsme zklamány kvalitou a hygienou procedur, kde v jiných láz.domech ve Fr.lázních jsou za stejnou cenu kvalitnější.Před uhl.koupeli jsme se převlékali a čvachtali v mokré,nacucané rohoži. Na masážních stolech nebyly vyměněny podložky po předchozím klientovi.Jídlo chuťově dobré, spíše dětské porce-málo teplé.

Persönlich
7
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
3
Komfort
3
Wert/Geld
4
Badenia Hotel Praha hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den paní Vondráčková, velice nás mrzí, že jste nebyla spokojena s kvalitou poskytovaných služeb. Na druhou stranu nás těší, že jste si každá další dvě procedury přiobjednala na místě v průběhu pobytu. Děkujeme Vám za vaši podnětnou připomínku na "nacucané" rohože u uhličité koupele, již jsme objednali jiné, umělohmotné. Každý host na masáži má podloženu na prostěradle ještě osušku. Co se týče jídla, je dodržována gramáž 150 g masa a 200g přílohy + salátový bufet.Snídaně jsou rautové, každý může sníst kolik potřebuje.
Pokud Vaše jídlo nebylo dost teplé, měly jste to řešit okamžitě s obsluhou, bylo by Vám přineseno jiné. Vedení lázeňského domu se na toto nadále zaměří. Děkujeme Vám za Vaši recenzi a jsme s pozdravem

Anonym

Älteres Paar, 9.8.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
38 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
3
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
5
Komfort
4
Wert/Geld
3

Mgr. Jana Husárová

Einzelreisender, 24.3.2024

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
44 %
  • Z regeneračního pobytu v tomto hotelu jsem se vrátila velmi nachlazená a regenerují se doma. V tomto ještě chladném období se velice málo topilo - radiátory napůl studené a vlažné jen ráno,v poledne a chvíli večer. Na moji stížnost mi na recepci bylo řečeno, že jim není zima... Stejně chladno bylo v jídelně,strava průměrna,bylo vidět, že šetří.Takže než abych nachlazená zůstala na studeném pokoji po procedurách,tak jsem vycházela ven se"zahrát". Nelíbil se mi ani poplatek za parkování na vlastním dvoře 200 Kč/den. Vrátila jsem se sem po 10 letech,kdy jsme zde byli s manželem velmi spokojeni,ale nyní bych sem již nejela.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
2
Wert/Geld
2