+421 342 251 251
Po - Pi: 8am – 8pm So - Ne: 9am – 4pm

Badenia Hotel Praha Recenzie

Hodnotenie hotela

88%
Veľmi dobré

podľa 1868 recenzií

How do we collect reviews?

  • Personál

    92%
  • Čistota

    91%
  • Vybavenie

    89%
  • Komfort

    84%
  • Pomer cena/kvalita

    86%
Zobraziť recenzie, ktoré napísal :
Zobraziť recenzie v :
Zoradiť podľa:
Ukázať :

Helena Bergerová

starší pár, 4.1.2024

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnotenie
92 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8

Lucia Nováková

starší pár, 1.1.2024

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnotenie
88 %
  • Vánoční pobyt byl pohodový. Hotel má dobrou polohu a je hezky zrekonstruovaný. Milý, vstřícný a ochotný personál, dobré jídlo v hojném množství, příjemné procedury. Pokoj vyhovoval velikostí i vybavením, jen postel trochu měkčí, než bychom čekali. A blikající požární hlásič mi při usínání trochu vadil.

  • Personál byl opravdu milý, usměvavý a vstřícný. Smile bonus jsme neudělili, protože bylo těžké vybrat jednoho člověka, zaslouží si ho všichni. Jídlo bylo výborné (až na to cukroví) a dezerty taktéž. Minerálka přímo v hotelu je také plus, i když jsme si dávali jen po troškách. Hudební duo Patrik? (nejsem si jistá) také mile překvapilo, hráli hezky a také dobře zvolili repertoár, zpříjemnili večerní posezení. Procedury také fajn, prostě relax a pohoda.

  • Blikající požární hlásič nad postelí. Manžel má problémy se zády a měkká matrace mu dělala problémy. Vánoční cukroví bylo dost chudé, málo rozválené a suché, trochu zklamání.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
6
Hodnota/peniaze
8
Badenia Hotel Praha odpovedalo na toto hodnotenie.
Mockrát děkujeme za krásné hodnocení a těší nás, že jste si s námi užili pohodové vánoce. Kateřina Lacinová - Front Office Manager

Anonym

28.12.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Ubytování,procedury,strava

  • Vše vpořádku

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10
Badenia Hotel Praha odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkujeme za skvělé hodnocení, jsme moc rádi, že se Vám u nás líbilo a že jsme mohli společně strávit vánoční svátky. Kateřina Lacinová - Front Office Manager

Anonym

jednotlivec, 26.12.2023

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Spokojenost.Personal milý a ochotný.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10
Badenia Hotel Praha odpovedalo na toto hodnotenie.
Moc si vážíme Vašeho krásného hodnocení a děkujeme za něj. Jsme rádi, že se Vám u nás v hotelu líbilo. Kateřina Lacinová - Front Office Manager

Roman Klimeš

jednotlivec, 24.12.2023

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnotenie
92 %
  • Celkově jsem byl spokojen a pobyt se mi líbil

  • Vstřícnost personálu a ochota změnit dle možností termín navržených procedur

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
8
Hodnota/peniaze
10
Badenia Hotel Praha odpovedalo na toto hodnotenie.
Celý tým Spa&Kur Hotelu Praha Vám děkuje za krásné hodnocení a jsme moc potěšeni, že se Vám pobyt líbil. Kateřina Lacinová - Front Office Manager

Jaroslava Wollerová

jednotlivec, 22.12.2023

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnotenie
88 %
  • Výhodná poloha hotelu, ochotný personál, velmi dobré procedury a chutné a pestré jídlo.

  • Poloha hotelu, procedury, personál.

  • Neškodil by častější úklid chodeb. Špatný by nebyl aspoň 1x denně kousek čerstvého ovoce, stačilo by jablko.

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8
Badenia Hotel Praha odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkujeme za Vaše hezké hodnocení a také za podněty ke zlepšení. Kateřina Lacinová - Front Office Manager

Jaroslava Wollerová

jednotlivec, 16.12.2023

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnotenie
88 %
  • Výborná poloha. Příjemný a ochotný personál, velmi dobré procedury. Dobré a pestré stravování.

  • Údržba chodníků po sněžení - problém projet s kufříkem od nádraží, ale to je vina města, ne hotelu.

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8
Badenia Hotel Praha odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkujeme moc za krásné hodnocení. Velice si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu

Anonym

iná skupina, 14.12.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Jsem moc spokojená, příště přijedu na delší pobyt.

  • krásný hotel, milý personál, čistota, bazén, sauna, chutné jídlo.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10
Badenia Hotel Praha odpovedalo na toto hodnotenie.
Mockrát Vám děkujeme za krásné hodnocení. Vaší spokojenosti si moc vážíme. Kateřina Lacinová - Front Office Manager

Anonym

starší pár, 12.12.2023

Pardubický kraj

  • Celkové hodnotenie
84 %
  • Čistota: k úklidu nemáme připomínky. Třetí den našeho pobytu jsme ale na zdi pod oknem (po odhrnutí závěsu) objevili plíseň. Na její výskyt jsme upozornili na recepci. Do konce našeho pobytu však věc nebyla řešena. Na tuto skutečnost jsme upozornili recepční při odjezdu.

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Hodnota/peniaze
10
Badenia Hotel Praha odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkujeme hodnocení a za zpětnou vazbu, je pro nás opravdu důležitá. Omlouvám se za pochybení pokojských a recepční, se kterými jsme situaci probrali. Věřím, že i přes to jste si pobyt u nás užili. Kateřina Lacinová - Front Office Manager

Jana

jednotlivec, 11.12.2023

Čeština

  • Celkové hodnotenie
92 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
6
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Petra Víšková

starší pár, 11.12.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
68 %
  • Nevyskoleny personal v restauraci,pri veceri byla na nas stul nahazena hromada priboru a ubrousku,o vse si clovek musel rici vcetne wellcome drinku...z kuchyne se ozyvali vulgarismy...

  • Pokoj,postel,balkon,bazen,sauna,okoli hotelu,

  • Nedoplnovani salatoveho bufetu(okurkovy salat,zeli a oloupana jablka jako kompot) behem veceri,nenabidnuti wellcome drinku(vino naprosto otresne),o piti jsme si museli rikat,chteli jsme si objednat za priplatek delsi masaz -neslo to a nektere druhy procedur nejdou vubec bez lekare objednat,brzo rano spustil alarm a nikdo nam nic nerekl,prazdny minibar na pokoji a vecer nemoznost si objednat piti na pokoj,masaz zad tedy spis simrani zad bez moznosti vyberu aroma oleje.Jeste,ze jsme nejeli autem ,protoze cena parkovneho je skoro jak na letisti...

Personál
4
Služby
6
Čistota
8
Komfort
10
Hodnota/peniaze
6
Badenia Hotel Praha odpovedalo na toto hodnotenie.
Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Restauraci a situaci, které jste byli vystaveni (vulgarismy) budeme určitě řešit. Zjsitím, co se stalo a dohlédnu, aby se to neopakovalo. Ohledně procedur a balíčku, který jste si zaplatili, tak ten je pevně daný. Není možné si k masáži v balíčku "doplatit" delší masáž. Je ale možné si koupit (novou) dlouhou masáž. U masáže je určitě možnost si intenzitu domluvit s konkrétním masérem. S tím mohu teď po skončení pobytu těžko něco dělat. Náš hotel nabízí procedury, které nejsou možné bez lékařské prohlídky. Jednoduše proto, že lékař musí zhodnotit Váš zdravotní stav, aby mohli být poskytnuty. Náš hotel nemá minibar. Jsme 3* hotel, proto disponujeme "pouze" ledničkou, kam si hosté mohou uschovat zakoupené nápoje a potraviny. Parkovné máme závislé na délce pobytu. Čím déle u nás host zůstane, tím levnější cenu parkování má. Petr Červený, manažer hotelu

Jaroslav Brůna

starší pár, 11.12.2023

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Pobyt se nám líbil a za příjemné vystupování celého personálu velký dík.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10
Badenia Hotel Praha odpovedalo na toto hodnotenie.
Dobrý den, velice děkueme za krásné hodnocení. Moc si toho vážíme... Petr Červený, manažer hotelu

Anonym

starší pár, 11.12.2023

Středočeský kraj

  • Celkové hodnotenie
80 %
  • Strava a obsluha jídelny perfektní. Léčebné procedury rozdílné kvality podle personálu.

  • Strava a obsluha restaurace.

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8
Badenia Hotel Praha odpovedalo na toto hodnotenie.
Dobrý den, velice děkujeme za hezké hodnocení. Moc si toho vážíme... Petr Červený, manažer hotelu

Anonym

jednotlivec, 8.12.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
96 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
10

Lesana Záblocká

jednotlivec, 6.12.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Vše přístup personálu čistotu jídlo hodnotím na výbornou. Ráda jsem chodila plavat. Udělalo se mi dobře na duši i těle!

  • Recepční Světlaně bych dala předvánoční premie-je srdcem celého hotelu!

  • Nenašla jsem chyby

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10
Badenia Hotel Praha odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkujeme za toto krásné hodnocení. Velice nás hřeje u srdce. Budeme se těšit na Vaší příští návštěvu... Petr Červený, manažer hotelu

Anonym

jednotlivec, 30.11.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
100 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Dana Nosovská

iná skupina, 29.11.2023

Středočeský kraj

  • Celkové hodnotenie
88 %
  • Příjemný pobyt odpovídající označení hotelu. Byly jsme se sestrou spokojeny a objednáváme opět týden v dubnu.

  • Líbily se mi lázeňské procedury. Vodní masážní postel je úžasná. Koupila jsem ji hned 3x.

  • K obědu mi chyběla zelenina. Alespoň malý zeleninový salát.

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Komfort
10
Hodnota/peniaze
8
Badenia Hotel Praha odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkujeme moc za krásné hodnocení, velice nás to těší a těšíme se na Vás opět v dubnu... Petr Červený, Manažer hotelu

Anonym

jednotlivec, 28.11.2023

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnotenie
100 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Anonym

jednotlivec, 27.11.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
80 %
  • Chybí mi zde bodové hodnocení za stravování. U některých pokrmů k obědu bych uvítala zeleninu (např. brambory a ryba, řízek)

  • příjemný lázeňský personál

Personál
6
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8
Badenia Hotel Praha odpovedalo na toto hodnotenie.
Dobrý den, moc děkujeme za hodnocení a za podněty... Petr Červený, manažer hotelu

Jiřina Černá

27.11.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
84 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
6
Hodnota/peniaze
8