+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Badenia Hotel Praha Bewertungen

Hotelbewertung

88%
Sehr gut

von 1865 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    92%
  • Sauberkeit

    91%
  • Ausstattung

    89%
  • Komfort

    84%
  • Preis-Leistungverhältnis

    86%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Einzelreisender, 26.12.2023

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Spokojenost.Personal milý a ochotný.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Badenia Hotel Praha hat auf diese Bewertung geantwortet.
Moc si vážíme Vašeho krásného hodnocení a děkujeme za něj. Jsme rádi, že se Vám u nás v hotelu líbilo. Kateřina Lacinová - Front Office Manager

Roman Klimeš

Einzelreisender, 24.12.2023

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Celkově jsem byl spokojen a pobyt se mi líbil

  • Vstřícnost personálu a ochota změnit dle možností termín navržených procedur

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
10
Badenia Hotel Praha hat auf diese Bewertung geantwortet.
Celý tým Spa&Kur Hotelu Praha Vám děkuje za krásné hodnocení a jsme moc potěšeni, že se Vám pobyt líbil. Kateřina Lacinová - Front Office Manager

Jaroslava Wollerová

Einzelreisender, 22.12.2023

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Výhodná poloha hotelu, ochotný personál, velmi dobré procedury a chutné a pestré jídlo.

  • Poloha hotelu, procedury, personál.

  • Neškodil by častější úklid chodeb. Špatný by nebyl aspoň 1x denně kousek čerstvého ovoce, stačilo by jablko.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8
Badenia Hotel Praha hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme za Vaše hezké hodnocení a také za podněty ke zlepšení. Kateřina Lacinová - Front Office Manager

Jaroslava Wollerová

Einzelreisender, 16.12.2023

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Výborná poloha. Příjemný a ochotný personál, velmi dobré procedury. Dobré a pestré stravování.

  • Údržba chodníků po sněžení - problém projet s kufříkem od nádraží, ale to je vina města, ne hotelu.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8
Badenia Hotel Praha hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme moc za krásné hodnocení. Velice si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu

Anonym

andere Gruppe, 14.12.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Jsem moc spokojená, příště přijedu na delší pobyt.

  • krásný hotel, milý personál, čistota, bazén, sauna, chutné jídlo.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Badenia Hotel Praha hat auf diese Bewertung geantwortet.
Mockrát Vám děkujeme za krásné hodnocení. Vaší spokojenosti si moc vážíme. Kateřina Lacinová - Front Office Manager

Anonym

Älteres Paar, 12.12.2023

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Čistota: k úklidu nemáme připomínky. Třetí den našeho pobytu jsme ale na zdi pod oknem (po odhrnutí závěsu) objevili plíseň. Na její výskyt jsme upozornili na recepci. Do konce našeho pobytu však věc nebyla řešena. Na tuto skutečnost jsme upozornili recepční při odjezdu.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
10
Badenia Hotel Praha hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme hodnocení a za zpětnou vazbu, je pro nás opravdu důležitá. Omlouvám se za pochybení pokojských a recepční, se kterými jsme situaci probrali. Věřím, že i přes to jste si pobyt u nás užili. Kateřina Lacinová - Front Office Manager

Jana

Einzelreisender, 11.12.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Petra Víšková

Älteres Paar, 11.12.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Nevyskoleny personal v restauraci,pri veceri byla na nas stul nahazena hromada priboru a ubrousku,o vse si clovek musel rici vcetne wellcome drinku...z kuchyne se ozyvali vulgarismy...

  • Pokoj,postel,balkon,bazen,sauna,okoli hotelu,

  • Nedoplnovani salatoveho bufetu(okurkovy salat,zeli a oloupana jablka jako kompot) behem veceri,nenabidnuti wellcome drinku(vino naprosto otresne),o piti jsme si museli rikat,chteli jsme si objednat za priplatek delsi masaz -neslo to a nektere druhy procedur nejdou vubec bez lekare objednat,brzo rano spustil alarm a nikdo nam nic nerekl,prazdny minibar na pokoji a vecer nemoznost si objednat piti na pokoj,masaz zad tedy spis simrani zad bez moznosti vyberu aroma oleje.Jeste,ze jsme nejeli autem ,protoze cena parkovneho je skoro jak na letisti...

Persönlich
4
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
6
Badenia Hotel Praha hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Restauraci a situaci, které jste byli vystaveni (vulgarismy) budeme určitě řešit. Zjsitím, co se stalo a dohlédnu, aby se to neopakovalo. Ohledně procedur a balíčku, který jste si zaplatili, tak ten je pevně daný. Není možné si k masáži v balíčku "doplatit" delší masáž. Je ale možné si koupit (novou) dlouhou masáž. U masáže je určitě možnost si intenzitu domluvit s konkrétním masérem. S tím mohu teď po skončení pobytu těžko něco dělat. Náš hotel nabízí procedury, které nejsou možné bez lékařské prohlídky. Jednoduše proto, že lékař musí zhodnotit Váš zdravotní stav, aby mohli být poskytnuty. Náš hotel nemá minibar. Jsme 3* hotel, proto disponujeme "pouze" ledničkou, kam si hosté mohou uschovat zakoupené nápoje a potraviny. Parkovné máme závislé na délce pobytu. Čím déle u nás host zůstane, tím levnější cenu parkování má. Petr Červený, manažer hotelu

Jaroslav Brůna

Älteres Paar, 11.12.2023

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Pobyt se nám líbil a za příjemné vystupování celého personálu velký dík.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Badenia Hotel Praha hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, velice děkueme za krásné hodnocení. Moc si toho vážíme... Petr Červený, manažer hotelu

Anonym

Älteres Paar, 11.12.2023

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Strava a obsluha jídelny perfektní. Léčebné procedury rozdílné kvality podle personálu.

  • Strava a obsluha restaurace.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8
Badenia Hotel Praha hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, velice děkujeme za hezké hodnocení. Moc si toho vážíme... Petr Červený, manažer hotelu

Anonym

Einzelreisender, 8.12.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Lesana Záblocká

Einzelreisender, 6.12.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Vše přístup personálu čistotu jídlo hodnotím na výbornou. Ráda jsem chodila plavat. Udělalo se mi dobře na duši i těle!

  • Recepční Světlaně bych dala předvánoční premie-je srdcem celého hotelu!

  • Nenašla jsem chyby

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Badenia Hotel Praha hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme za toto krásné hodnocení. Velice nás hřeje u srdce. Budeme se těšit na Vaší příští návštěvu... Petr Červený, manažer hotelu

Anonym

Einzelreisender, 30.11.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Dana Nosovská

andere Gruppe, 29.11.2023

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Příjemný pobyt odpovídající označení hotelu. Byly jsme se sestrou spokojeny a objednáváme opět týden v dubnu.

  • Líbily se mi lázeňské procedury. Vodní masážní postel je úžasná. Koupila jsem ji hned 3x.

  • K obědu mi chyběla zelenina. Alespoň malý zeleninový salát.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
8
Badenia Hotel Praha hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme moc za krásné hodnocení, velice nás to těší a těšíme se na Vás opět v dubnu... Petr Červený, Manažer hotelu

Anonym

Einzelreisender, 28.11.2023

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 27.11.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Chybí mi zde bodové hodnocení za stravování. U některých pokrmů k obědu bych uvítala zeleninu (např. brambory a ryba, řízek)

  • příjemný lázeňský personál

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8
Badenia Hotel Praha hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, moc děkujeme za hodnocení a za podněty... Petr Červený, manažer hotelu

Jiřina Černá

27.11.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 27.11.2023

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Ochota pracovníků vašeho hotelu velice jsem byla spokojená s masáží kde masér opravdu využil veškerý čas který byl na proceduru určen a procedury byly opravdu vždy na určený čas

  • Vše byla jsem spokojena

  • Nemám žádné připomínky k pracovníkům a službám vašeho hotelu

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10
Badenia Hotel Praha hat auf diese Bewertung geantwortet.
Velice děkujeme za krásné hodnocení. Jsme moc rádi, že se Vám u nás v hotelu líbilo a že jste si odpočinula. Petr Červený, manažer hotelu

Jiří Čermák

Älteres Paar, 27.11.2023

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Jsme v hotelu Praha vždy spokojeni a rádi se vracíme.Čermák

  • Procedury,bazén a sauna.

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10
Badenia Hotel Praha hat auf diese Bewertung geantwortet.
Velice děkujeme za krásné hodnocení. Jsme moc rádi, že se Vám u nás v hotelu líbí. Petr Červený, manažer hotelu

Stanislava Kiknavelidze

23.11.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6